The monkey on your back is the latest trend.

Då var uppsatsskrivningen avklarad. Jag vet inte om det ska kännas bra eller dåligt att vara en av de första som var klar. Antingen har det gått jättebra, eller så har det gått jättedåligt - helt enkelt. Tror inte på något mellanting.
Nu ska jag till mammas jobb och göra ett reportage..
Åh, vad jag älskar skolan. Egentligen är jag ledig på onsdagar men just nu tar skolan upp all min lediga tid.

Jag är sjukt duktig på att se ut som en apa förresten.. eller hur?
Naturbegåvning!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så söööt är du!



Re: men det är ju bra att du blev nöjd iallafall! Ellerhur, samma här! Är typ jätterädd för det :(

2011-11-09 @ 16:12:23
URL: http://saraholofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0