You were always on my mind.



Det där med att bli snygg på bild.. som sagt.
Sitter här vid datorn och väntar på att August ska sluta skolan så att jag kan idka lite umgänge med honom. Själv är jag ledig på onsdagar, så jag har spenderat dagen med att sova och lufsa runt i huset, äta smoothie och sova lite till. Det var egentligen meningen att jag skulle skriva reportage, men jag är ungefär lika bra på att göra saker i tid som att bli snygg på bild. Ungefär jättedålig alltså.

Nu ringde August så nu ska jag ut och möta honom. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Moa, dreamer

Hej! Hittade din blogg av en slump och jag gillar verkligen din design!

Läste igenom din blogg lite och hittade ett inlägg för ganska längesedan där du skrev att du gjorde designer. Jag som har en ny blogg, som fungerar just nu som skriva av sig blogg, innan jag berättar för alla att jag bytt, behöver en design. Om du är intresserad av att hjälpa mig, säg till! :)

Kram,

Moa

2011-11-16 @ 16:59:31
URL: http://teenagedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0