Konsertaffisch.

Vi har fått en jätterolig uppgift i grafiskt kommunikation som jag sitter och funderar på just nu..
Alla i klassen ska göra en affisch för musikesteterna på vår skolas höstkonsert - och sedan kommer den bästa att väljas ut och användas för deras marknadsförning! Är verkligen jättetaggad och jag har redan en idé. Får hoppas att bilden jag har i huvudet kan fastna på affischen också bara. Det blir ju nästan aldrig som man tänkt sig när man har en bra idé men läraren gillade den i alla fall..
Ni får se resultatet när den är klar! Lovar att lägga upp den här.

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Jag vet inte var du bor men Starbucks ska öppna på Göteborgs och Malmös centralstation :)

2011-09-27 @ 12:26:40
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0