Det eviga Alla hjärtans dag-tjatet.

Facebook-statusar om hur ensamma alla känner sig, att de kommer få leva "forever alone" och att Alla hjärtans dag är en skitdag om man är singel. Jag förstår inte. Man måste inte ha ett förhållande för att fira alla hjärtans dag. Sprid kärlek istället för att deppa.

För Guds skull.. även om du är singel - så betyder inte det att du är ensam på Alla hjärtans dag!
Den 14e februari är bara en dag som alla andra, och du är inte mer ensam idag än igår. Tänk på alla fina vänner, föräldrar, djur.. dig själv. De kan också vara "hjärtan"! Och jag lovar att någon av dem tänker på dig för DU är ett hjärta.

Nu är jag visserligen inte singel, och jag har en pojkvän som jag älskar jättemycket. Men det har jag inte alltid haft, och jag har alltid varit grym på Alla hjärtans dag ändå. Precis lika grym som jag varit alla andra dagar på året. Jag har ätit geléhjhärtan och rockat - för jag är inte bara en grym flickvän utan en grym INDIVID också. Och jag är ett hjärta! Alla är hjärtan.

Glad Alla hjärtans dag på er!


Kommentarer
Postat av: Carolina.

bra sagt Fanny!

.... Borde läst detta innan jag deppade igår! haha

2012-02-15 @ 08:56:39
URL: http://knockhimdown.blogg.se/
Postat av: Kitty

SÅ bra skrivet! :)

2012-02-15 @ 10:00:34
URL: http://www.kittonia.se
Postat av: rebecca

Waaaah vad bra sagt!

2012-02-15 @ 10:03:09
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0