Ensamt och tråkigt.


Det är lite ensamt i kväll. Skulle egentligen varit barnvakt åt lillebror, men han åkte till en kompis istället så jag har suttit ensam hela kvällen. Mina kompisar verkar ha andra grejer för sig också, så ensamt lär det förbli. Haha. Äsch, jag överlever. Hade dock inte varit fel med en kram eller två.  Bilden är från igår kväll när jag och August hade det mysigt på mitt rum förresten. Jag gillar mina fina ljusugglor.

Var en sväng i Göteborg idag också. Fick med mig en väska och ett iPhonefodral hem. Kanske visar senare. August körde bil dit! Så jävla duktig.. Haha, jag hade aldrig vågat köra dit om jag nyligen hade tagit körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0