That's me.

Härmar Egoina.. Sån här är jag:

Jag sznoosar minst en timme varje morgon. Jag gråter när jag blir arg men har svårt att gråta när jag är ledsen. Jag fungerar inte normalt utan frukost. Jag äter godis jag egentligen inte gillar bara för att ha något att tugga på. Jag går i strumpbyxor hela vintern. När jag är ensam slickar jag skålen/tallriken efter att jag har ätit. Jag cyklar eller går dit jag ska. Jag tänker att jag ska bli hälsosam varje måndag men tänker skitsamma varje tisdag. Jag gillar inte att prata med någon annan om mina problem utan är min egna pepptalk och coach. Jag blir grinig när jag har fel. Jag har aldrig åkt skidor. Jag räknar mina steg när jag promenerar. Jag hatar att sola. Har jag en dålig hårdag har jag en dålig allt-dag. Jag går på ett sånt sätt att det alltid skvätter upp vatten på smalbenen eller sten i skorna. Jag hatar folk som inte förstår ironi.

Och här är jag.. Fast på en ganska gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0