Tjugohundraelva.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Det är jag nästan säker på att jag gjorde. Kan inte sätta tummen på något speciellt dock.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Vad jag minns så hade jag inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej. And thank God for that!
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej. Men flera människor i staden och grannstaden som är i min ålder dog. Hemskt.
5. Vilka länder besökte du? - England, Norge.




6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Det ska ju bli rätt gött att fylla arton..
7. Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas? - Finns väl en del händelser jag kommer minnas, men datum har jag aldrig varit bra att hålla reda på.
8. Vad var din största framgång 2011? - Det vet jag inte. Har inte haft några vidare framgångar.
9. Största misstaget? - Varför lägga tid på misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Inte på allvarliga plan.
11. Bästa köpet? - Kommer inte ihåg allt jag köpt, haha.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder, och godis förmodligen.



13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Många små saker gjorde mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? - Hm, det har inte riktigt funnits några theme songs detta året. Men, låtar med banden som var på Peace&Love kanske.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Både ledsnare och gladare, i perioder.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Stått upp lite mer för mig själv som jag alltid gjorde förr.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Ingenting, typ.
18. Hur tillbringade du julen? - Med familj, kusiner, farmor, farfar, mormor, morfar och hemma hos August med hans släkt.



19. Blev du kär i år? - Jag var kär redan från början och det har hållt i sig.
20. Favoritprogram på TV? - QI och Landet Brunsås.
21. Bästa boken du läste i år? - Har inte läst så mycket i år. Och det jag faktiskt har läst har inte varit bra, så, ingen.
22. Största musikaliska upptäckten? - Att jag kan immitera operasångare.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Ehum, kommer varken ihåg vad jag önskade mig eller fick.. ehh. Eller jo, en parfym. Som håller på att ta slut. Som jag älskar. Och som inte tillverkas längre.
25. Något du önskade dig men inte fick? - Säkert något.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - Hade hemma några kompisar. Gjorde pannkakstårta.



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Året var precis så bra som jag gjorde det till och som det var menat att vara, men det skulle säkert finnas någonting som kunde gjort det bättre.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? - Ehum. Snygg.
29. Vad fick dig att må bra? - Pojkvän, vänner, familjen. Musik, att fotografera..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Haha, var inte sugen på någon. Eller va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0