Saker på en torsdag.

Bra saker:
- det är vårsol och jag får massa fräknar
- jag och August ska på Pete Doherty på lördag
- jag tränade idag fast jag tänkte strunta i det först
- jag får följa med till Norge med skolan i år igen
- 999 med underbara, bästa, fantastiska Kent

Dåliga saker:

- jag har stressfinnar på kinden
- jag råkade lägga ett av mina läppstift på plattången imorse, så att plasten smälte
- jag behöver massage




Förresten hade jag inte blivit ledsen alls fall någon ville ge de här kläderna till mig. Inte alls.
(skor från Jeffrey Campbell, blus från Cheap Monday, tshirt och ärmlös skjorta från MTWTFSS Weekday)

Kommentarer
Postat av: Carolina.

ELLER så kan någon ge till mig istället!

2012-03-30 @ 09:04:14
URL: http://knockhimdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0