Vårigt.


Älskar att det är vår. Älskar att lyssna på Kent högt, högt i hörlurarna medan jag cyklar till skolan. Fint! Längar tills jag ska se dem i sommar. Längtar till Pete Doherty också. Och Hultsfred.
Ska jobba efter skolan, som vanligt på fredagar, och sedan ska jag vara med Rebecca, Anna, Carolina och Matilda! Movienight och sånt där. Det blir fint.

Märks kanske att jag är på bättre humör idag än igår förresten, hehe. Skuttar runt i min nya kjol och även i en ny blus/skjorta som jag hittade för endast 65 kronor på Myrorna. Aj löv second hand for laaaajf.

(bild: tumblr)

Kommentarer
Postat av: C.

Åh, precis som jag! Kent högt i hörlurarna när man rullar fram!

Och jag längtar också till jag ser dem. ÅH.

2012-03-02 @ 14:24:39
URL: http://knockhimdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0