Perfekt klänning.

Nu är det såhär. Jag måste bli inbjuden på en fin fest snarast. Det skulle nämligen vara en utmärkt ursäkt till att köpa den här klänningen. Så jäkla snygg. Inte ens dyr heller, den kostar bara drygt fyrahundra kronor! Men NÄR skulle jag kunna använda den?
Jag skulle typ tagit studenten i år. Jag hade lätt kunnat tänka mig ha den här på balen. Är lite smått allergisk mot "riktiga" balklänningar i stelt halvglansigt tyg nämligen. Det är verkligen inte min stil. Denna däremot.. aaahh.

Kommentarer
Postat av: angie

gud, finns så många klänningar jag köpt och vill köpa, i hopp om att någon gång bli inbjuden till en fancy fest där jag kan ha på mig dem...

2012-03-26 @ 14:53:34
URL: http://duringthecoffeebreak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0