Konstigt.

Tydligen finns det en knapp som gör så att man stänger av kommentarsfältet i inläggen när man bloggar från mobilen.. så mina två senaste inlägg går inte att kommentera. Knepisch! 
Varför ska det ens finnas en sån knapp? Varför skulle man vilja använda sig av den? Varför ska man behöva klicka i "kommenterbar" på varje inlägg? Hade det inte varit smartare om det var tvärt om? För visst vill man faktiskt oftare ha kommentarer än inte? Så många frågor, så få svar.. (Någon som vet hur man ändrar så att inläggen går att kommentera igen?)

Kommentarer
Postat av: Viccan

Jag håller med dig ! Jäääättte konstigt ! Mina inlägg går inte att kommentera för att jag alltid glömmer den. Himla dumma sak ....

2012-01-24 @ 09:21:30
URL: http://victorialjungquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0