I've got sunshine in a bag.

Superfin sommardag. Har gosat med August, ätit grillat och promenerat till mormor för att vattna blommorna. Behöver några fina sommardagar nu innan jag börjar jobba. Livet blir så mycket finare bara solen lyser.
 
I måndags var jag i Göteborg med Carolina och Matilda. Köpte mig en underbar Levi's-jeansjacka (precis exakt en sådan jag har letat efter i över ett år), en finfin blus som jag haffade när dom höll på att packa upp grejer på Monki. Först i Göteborg med att köpa den alltså, haha! Och så en tröja på rean också. Åhh, materiell lycka. ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Var köpte du jackan? :) härlig blogg du har

Svar: På Broadway and sons i Götborg! Alltså en second hand-affär.
Fanny Carlson

2012-07-05 @ 17:50:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0