10 saker om mig.

- jag är smått besatt av England. Musik, kläder, you name it..
- jag tycker inte om att lyssna på hög musik.
- jag är livrädd för sprutor/nålar
- jag hatar ofta min kropp och mitt utseende
- jag skäms nästan aldrig eller tycker något är pinsamt
- när jag är ledsen vill jag inte att någon tröstar mig, jag vill bara vara själv
- jag har ganska svårt att släppa taget om saker
- jag har en hemlig blogg
- jag har extrem beslutsångest
- jag hatar att prata i telefon och vågar inte ringa folk jag inte känner väl


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så fin så fin

2011-12-28 @ 14:35:52
URL: http://fairytaleofnewyork.blogg.se/
Postat av: Matilda Ellsberg

du är läskigt lik mig! det ända som var annorlunda är att jag inte är rädd för sprutor! :O

2011-12-31 @ 16:25:05
URL: http://monkel.blogg.se/
Postat av: Ida h

Jag känner igen mig på punkterna 4 till 7'

2012-01-01 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0