Colours kleidermarkt.

Såg ett modeprogram om Berlin på tvåan förut idag, och nu måste jag dit sooo bad. De berättade nämligen om en vintage/second hand-butik som jag blev väldigt faschinerad av! (Jag som älskar second hand)
Affären heter Colours kleidermarkt och är förmodligen en av Berlins största second hand-affärer! Den är över 1000 kvadratmeter stor och de har över 30.000 plagg.
De har en liten avdelning med utvalda speciella kläder, och ett stort magasin med övriga kläder sorterade i färg och efter skick och klass. Och det ballaste av allt - man betalar för kläderna i kilopris!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG. Jag röstar för studentresa dit!

2011-11-17 @ 23:32:01
URL: http://rainbowandunicorn.blogg.se/
Postat av: fanny.

Svar: Jag med! GO BERLIN!

2011-11-18 @ 09:50:28
URL: http://tomblands.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOW! jag <3 secondhand toooOO!

2011-11-18 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0