Städa?

Borde städa mitt skrivbord men vem orkar. (Borde förresten städa hela mitt rum)
Dock var jag faktiskt duktig igår och rensade garderoben, så jag kanske borde fortsätta medans duktigheten sitter i? Det blir väl imorgon det också antar jag. Eller övermorgon då.

Och ja.. pärarmband med nallar på, studsbollar och Hello Kitty-plåtburkar brukar väl alla sjuttonåringar ha på sitt skrivbord eller? Nähä.. inte? Får väl försvara mig med att en gång i tiden så var jag en Kent-lyssnande liten wannabe popare som klädde mig i rosa kjolar och hade stjärnor under ögonen och massa färgglada hårspännen. Då har vi det klargjort. Kanske är dags att göra en storrensning på rummet. Det var ju trots allt 5-6 år sedan och jag tvivlar på att jag någonsin kommer ta på mig armbanden igen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hade du någonting i din garderob som du inte ville ha kvar utan skulle kunna tänka dig att ge/sälja? :)

2011-11-07 @ 22:38:04
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0