Effektiv söndag.

Har hunnit med otroligt mycket denna söndag. Helkonstigt. Söndagar brukar ju vara dagen då man ligger i sin säng mest hela dagen. Det vill säga när man inte är uppe och äter eller kissar.
Men nänä, idag har jag både städat mitt rum, shoppat med mor min och varit med Rebecca.
Fick en kofta av mamma som en "duktig i skolan-present" när vi shoppade - så imorgon blir det väl faktiskt till att vara lite duktig också. Har en hel hög med läxor och uppgifter som behöver göras och jag måste erkänna att jag fick lite dåligt samvete när jag fick den där koftan..

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack :)

2011-10-17 @ 04:58:39
URL: http://rnohlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0