I'm ready for the funeral.

Kvällen spenderas ensam i min alldeles för tomma, för stora och för kalla säng. Lyssnar på sorglig musik och tankarna rullar. Jag känner knappt igen mig själv. Mina tankar säger mig att hur det än blir, så kommer det att bli dåligt. Skulle verkligen göra vad som helst för några minuters närhet just nu. Bara en strykande hand mot min rygg en sista gång. Är så jävla rädd för att kastas ut i ensamheten.
Usch, jag kunde verkligen varit mer positiv ikväll. Hemska, hemska, ensamma fredagskväll.
Och förresten, det där med att lämna allt dåligt utanför bloggen gick visst inte så bra. Men min blogg är mitt sätt att skriva av mig och få ur mig saker, så om ni inte gillar det behöver ni helt enkelt inte läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0