Väldigt dumt gjort.

Tog bort alla inlägg i min gamla blogg förut för att jag tänkte mig att jag skulle "börja om" och få en nystart i mitt bloggande, men det slutade med att jag skapade en ny blogg istället.
Har nu en sån fruktansvärd ångest. Varför tog jag bort alla inlägg? Alla minnen från förra sommaren, hela mitt första år i gymnasiet och hela denna sommaren är nu borta. Har en enorm klump i magen nu.
Hoppas verkligen, verkligen att jag på något sätt kommer kunna få tillbaka alla inlägg. Har mailat blogg.se och frågat dem om det går att fixa. Dock kommer jag inte in på mitt mailkonto jag skapade den bloggen med.. så jag hoppas verkligen att det går att ordna trots att jag inte mailade från rätt mailadress.

Helvete. Varför är jag så jävla dum? Börjar gråta snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0