Elva frågor.



1. Favoritjacka?

Det beror ju helt på vad det är för årstid. På vintern älskar jag svarta vippiga kappor och på våren är det fint med jeansjacka.

2. Analogt eller digitalt?
Jag antar att det gäller foto. Och åh, jag vet inte. Jag älskar analoga fotografier. Det är så himla fint, och det finns en sån speciell känsla i det men samtidigt så är det ju väldigt praktiskt med det digitala och jag sysslar ju inte själv så mycket med analogt.. så jag måste nog säga digitalt ändå.

3. Favoritdjur?

Get eller uggla! Båda två för att de är så söta samtidigt som de liksom ser.. kloka ut. Annars är ju hundar, speciellt mopsar, väldigt fina.

4. Bästa tiden på dygnet?
Hmm. Svårt. Jag gillar morgonen. Det är så mysigt att äta långfrukost eller att fika med en vän på förmiddagen. Eller att sova jättelänge, för den delen.

5. Svartvitt eller färg?
Jag har en förkärlek för svartvitt.

6. Bästa affären?
Det får nog bli Myrorna eller någon annan second hand-affär. Där kan man ju hitta precis vad som helst och det är spännande! Saker som inte alla andra har och saker som har en historia. Jag älskar second hand.

7. Favoritband/artist?
Jag har haft många "favoriter" genom tiderna men ett band som jag verkligen alltid har lyssnat på och alltid kommer att lyssna på är Kent.

8. Bästa barndomsminnet.
Oj, den var svår. Det är så jäkla tråkigt, men jag minns knappt någonting alls från när jag var liten.

9. Favoritblogg?

Den var också väldigt svår. Jag läser bloggar ur så många olika kategorier. För att försöka komprimera det hela - BoelBitar för humor, Lillhurricane för fina texter, bilder och feelgood, Ebba Zingmark för stilinspiration och Tjett för hur-det-är-att-bo-i-USA-som-AuPair..

10. Framtidsdrömmar?

Men åh, det blir bara svårare och svårare ju! Just nu vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv. Jag vill klara skolan med bra betyg, jobba lite, och sedan läsa vidare, kanske åka som au pair till London eller USA. Vad jag vill jobba med.. det återstår att se.

11. Favorit i garderoben?
Här måste jag ju säga de svarta jeansen! Ett par svarta, tighta jeans bör finnas i varje persons garderob. Jag klarar mig seriöst inte utan mina. Känner mig handikappad när de är i tvätten. Annars gillar jag en stor kofta jag har från Indiska, mina Levis-shorts, jeansjackan, mina Dr. Martens och klänningar i alla dess slag.
Jag blev utmanad av Stina att svara på elva frågor, skriva elva nya frågor och utmana elva personer.

Jag utmanar mina vänner Anna och Rebecca, Amanda, Elin, Matilda, Carolina och Sarah, balla Karin, Hurricane och och så Saga och Ellen! Läs spelreglerna här. Frågorna som gäller är följande:

1. Dina tre bästa låtar. 2. Om du bara fick handla i en butik i resten av ditt liv, vilken skulle det bli? 3. Vad äter du helst till frukost? 4. Vilket klädesplagg känner du dig fin i? 5. Favoritmaträtt? 6. Vilket är ditt bästa respektive sämsta klädköp? 7. Katt eller hund? Motivera. 8. Vad vill du jobba med? 9. Fem bloggar som du läser minst en gång i veckan. 10. Vad vill du göra i ditt liv? Fantasier är okej. 11. Har du en bästa vän?

Kommentarer
Postat av: matildus

Men åh va kul, och svårt!

Får klura ordentligt, hahah.

2012-04-26 @ 23:09:07
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: - ellen

men åh gosigt!! ska svara så fort jag kan hihi.

2012-04-27 @ 10:59:09
URL: http://midnattsbruset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0