Today:

Dagens humör: Ganska lagom.
Dagens mående: Lite trött.
Dagens borde: Ingenting!
Dagens frisyr: Jaa, exakt likadan som vanligt. Måttligt trött på kalufsen just nu.
Dagens smink: Puder, mascara, ögonbrynspenna.
Dagens klädsel: Svart kjol, vinrött linne, grå kofta, svarta skor, halsband och två ringar.. japp.
Dagens planer: Jobba, gå hem och lägga mig i soffan.
Dagens materiella vill ha: Nya Marabou Black (Saltlakrits), en hel hög med Vouge-tidningar och så förstås massa nya kläder.
Dagens fundering: Varför inte Marabou Black fanns på Hemköp när jag var där innan skolan imorse. Vill ha vill ha vill ha. Saltlakrits och choklad är bästa kombinationen någonsin.
Dagens beroende: FruitNinja och te.
Dagens tråkigaste: Just nu känns det inte jätteroligt att jag ska jobba men det brukar vara ganska nice ändå.
Dagens längtan: Sälen på lovet, min artonårsdag, festivalsommar, sommaren över huvud taget, jag längtar till väldigt mycket just nu!
Dagens låt: Jag vet inte. Har inte lyssnat på musik idag ännu. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0